петък, 1 ноември 2013 г.

Ябълков щрудел

Продукти:
готови кори
ябълки
масло
орехи
захар
канела

Настъргвате ябълките, смесвате със захар, канела и смлени орехи ( не посочвам количество, защото всеки сам ще
прецени, колко щтруделчета иска да направи). При мен за 8 кори са нужни окло 6 средни ябълки. Отделяте си 2 кори намазвате с маслото, застилате единият край с плънка, загръщате 2та края , за да не ви изтича плънката и завивате на ролце! Много лесна рецепта за щруделчета и много вкусна! По желание поръсете с пудра захар!

Октомври 2014
Отново щрудел само, че съм завила, като вита баница и съм нарязала на парчета! Рецептата е същата.





Декември 2015
Този път съм завила на дълги пурички и след изпичане съм нарязала по диагонал. Без орехи са, за да са подходящи и за най-малките членове на семейството ни. Естестено поръсени с пудра захар, за да са снежни и да се впишат в коледното настроение :)




















Актуализация 26.04.2020
Днес децата си пожелаха сладки банички, както те казват на баничките с ябълки, а именно шруделите, които направихме днес!

Направила съм ги по рецептата, която съм описала по горе - ябълки, смлени орехи, канела и захар. Като не съм направила много плънка, само от 2 големи ябълки.



Този път оформих щруделите, като джобчета или като пликове, на квадратчета. Всяка кора намазавам с краве масло, прегъвам я на 2 и отново я намазвам с масло. Слагам плънка на така получената двойна кора и загъвам , като плик. Така оформих 5 щруделчета. Които също намазвам с краве масло, преди да влязат във фурната.


Освен с ябълка, завих и няколко пурички с яйце и сирене, като отново намазвах кората с разтопено масло, прегъвах я на две, но слагах плънката по дължина и като завивах двата края да не изтича, навивах на рулце. Така ще имам и закуски за утре, тъй като щруделчетата се изядоха за следобедна закуска днес.

Печете на 180 градуса с вентилатор, докато добият приятен златист цвят.



А ето ги и готовите джобчета щруделчета :) Страхотно вкусни, хрупкави кори, ухаещи на краве масло и сладка топяща се ябълкова среда ...


А ако моите рецепти ви харесват последвайте

* Блога ми https://didistylee.blogspot.com/

* Страницата ми във Фейсбук https://www.facebook.com/DidiStyleFoodBlog

* Инстаграм https://www.instagram.com/dimitrova_diana_/

Ще се радвам да коментирате и споделяте рецептите, които ви харесват и разбира се, ако имате въпроси да ми ги задавате. 

Пожелавам ви хубав и вдъхновяващ ден!

Няма коментари: